Ännu mer nytt till bebis

Igår när jag började kika bland bebiskläderna upptäckte jag att den grönnvita bodyn jag köpte igår är väldigt lik en annan grönvit body vi har sedan tidigare. Sen när jag visade allt för J sa han att han tyckte att bebis garderob blivit lite väl enformig rent stilmässigt. Och det kan jag till viss del hålla med om. Så nu har vi bytt bodyn med ugglorna till en likadan fast blå, och så valde J lite kläder han gillar. Tur att vi båda tycker om fägglatt i alla fall :)

Den färgglada monsterbodyn är i stl 56. Men dom andra kläderna tog vi i lite större, stl 62 och 68. Den randiga jump in suiten är så skön och gosig. Alla plaggen kommer från Lindex.

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan - Gravid ♥

Ja, eller hur. Det strular fortfarande också. Suck.. Fast nu är det min externa hårddisk som strular istället..

2011-07-21 @ 15:36:34
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0