Bebbebuffar

Jag sitter och hänger med bebis, vi häckar och tar det lugnt. Även fast vi är så nära varandra är vi sjukt otåliga och längtar efter oktober :). Bebis är mest otålig och bökar runt som en liten tok, pressar ut rumpan i ren frustration och tråcklar in fötterna under revbenen. "Vad är det för galning som håller mig instängd här? Det blir ju bara trängre och trängre", tänker h*n nog.

Det är lite svårt att fånga bebis på bild, h*n är lika kameraskygg som sin far. Så fort kameran åker fram blir det tvärlugnt i magen. Men nu lyckades jag överlista och fånga några sekunder genom att tålmodigt vänta ut honom/henne.

Det är precis i början av klippet det är mest aktivitet, så kolla noga ;)


Igår kväll låg jag och höll om J i sängen. Då kunde han också tydligt känna i ryggen hur bebis bökade runt. Tillslut blev han tvungen att vända på sig för att det var så pass distraherande att han inte kunde somna, hehe. Han berättade att det hänt för ett par nätter sedan också. Så uppenbarligen är det full fart i magen även då jag sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0