Knasigt

Inatt ska jag sova utan Jörgen på sjukhuset, han har precis åkt hem. Känns onödigt att betala 200kr/natt plus 100kr/dygn i parkering för att han bara ska sova här, när han ändå kan stanna hur länge han vill, och komma när han vill på morgonen. Hade varit så mycket skönare att få följa med honom hem och få mysa ner i vår säng tillsammans istället. Självklart klarar jag av att sova över här själv, men allt känns lättare när man är två. Räddningen är att det bara tar 10 min för honom att köra hit, så han är aldrig långt bort.

Råkade förresten skrämma upp J ordentligt här under eftermiddagen. Han skulle åka hem och hämta mer grejer till mig, och även äta och duscha. Så jag sa åt honom att ta det lugnt och inte stressa, sen ringa mig när det var dags att packa så jag kunde säga vad jag ville ha. När han åkt satte jag mig vid datorn och tiden flög väl iväg lite. Efter en bra stund började jag dock undra varför han aldrig ringde och tittade på mobilen, 3 missade samtal på 40 min, alla från J =/. Jag hade haft mobilen på ljudlöst utan att veta det. Ringde upp direkt, men då var han redan precis utanför.

Självklart hade han blivit superorolig och bara slängt sig iväg när han insåg att det inte gick att få tag på mig. Tyckte så synd om honom, jag hade nog fått en hjärtinfarkt om det var ombytta roller. Men J är mycket coolare en mig, han tog en lättnadens suck när han insåg att allt var ok, sen var det inte mer med det. Han hade i all hast försökt packa ner det han kom ihåg att jag nämnt, bok, gaviscon, deo, lite mer kläder. Dock inga underkläder, så jag fick ta över kallingarna han tog på sig efter duschen när han var hemma. Dom fick han åka hem utan, en sån pärla han är ;). Schampoo och balsam fick han inte heller med sig, men lovade att komma hit med det imorgon. Fina, bästa!

Nu ska jag lägga mig och läsa och försöka sova. Är galet trött och ska satsa på att vara på topp imorgon, så jag förhoppningsvis blir utskriven. Hoppas hoppas hoppas! Ber om ursäkt om inlägget innehåller en massa osammanhängande babbel, ni får stå ut med det i så fall :D

Bilden tog jag för flera timmar sedan då jag såg förhållande vis fräsch ut, förstår att det kan vara svårt att tro ;)



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Då håller vi tummarna för att sammandragningarna håller sig borta inatt

2011-07-29 @ 22:46:09
URL: http://saratilling.se
Postat av: Johanna

haha förstår att han blev orolig :). Hoppas att du får sova gott där inatt. Kram

2011-07-29 @ 23:32:03
URL: http://www.myheavenlylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0