Magen vecka 26

Förra veckan blev det ingen magbild. Fast jag tror jag tog en bild med mobilen i alla fall, så helt odokumenterad är den inte :). Jag har sagt till Jörgen att det börjar bli dags för en lite mer seriös gravidfotografering, innan magen blir groteskt stor. Det är ju inte så många veckor man är "snyggravid", så det är lika bra att passa på. Det blir ju inte lika bra när jag tar bilder helt själv, men det är ju alltid något :)




Jag är hemma själv ikväll. Jörgen ska jobba över och kommer vara kvar halva natten. Han trodde i alla fall att han skulle komma hem och sova några timmar, hoppas det. Blir det för sent brukar han bo kvar på ett hotell i närheten av jobbet för att spara in restid. Jag har i alla fall laddat upp med några filmer som jag ska se, så det går ingen nöd på mig :).

Kommentarer
Postat av: Jane

Hihi mysigt! Du är verkligen fokuserad på magen :)

Fina bilder! Jag har bytt användarnamnet till jejn vid mitt inlogg =)

2011-06-21 @ 17:19:56
Postat av: Micke

snart har du lika stor mage som morbror Micke:)

2011-06-21 @ 17:39:38
Postat av: Evelina

Men ÅH, FIIINA magen!!

Ni har en så magisk tid framför er så du anar inte :-)

Kramar!

2011-06-22 @ 22:31:28
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0