Virrig

Jag hade missuppfattat min läkartid. Den är imorgon kväll, inte ikväll. Kändes inte alls kul. Inte för att jag är så jätteorolig, i så fall hade jag ringt förlossningen. Men nu har jag ingen aning om hur det kommer bli framöver och det känns frustrerande. Idag har jag lyckats hålla sammandragningarna i under kontroll genom att i princip sitta upp en stund, sen ligga en stund. Och då börjar det bara när jag reser mig för att gå på toa. Men nu när jag sitter med datorn i knät så börjar det hålla på direkt, det blir att jag spänner kroppen på något sätt när jag sitter så. Ska inte skriva mer, kanske går över senare så jag kan lägga upp vecka 24 infon. För det är ju faktiskt ny vecka idag, det känns i alla fall super :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0