Var med och gissa!

Solen hade i princip försvunnit innan jag ens uppdaterat förra inlägget, så det blev inget mys på balkongen. Har i alla fall varit och köpt hårfärg nu, och middagsmat Det var extrapris på Loreals nya mousse färg på Åhlens. Använde den förra gången och den var riktigt smidig att hålla på med.

Apropå det där med vem som lurar inne i magen så har vi släkten har vi börjat med en gissningstävling, där var och en ska gissa förlossningsdatum och kön på bebis. Priset är äran än så länge, får se om vi kommer på något annat kul innan det är dags ;) Det är många som gissat, men jag har inte skrivit upp alla och minns inte riktigt. Så jag lägger upp alla jag kommer ihåg, sen får jag fylla på med resten. Alla som vill får vara med, ju fler desto roligare :).

Lite info: Beräknad förlossning är alltså 3/10. Allt från 3 veckor tidigare, till två veckor senare räknas som normalt. Förstföderskor går i genomsnitt över tiden 8 dagar.

Listan i datumordning
Mamma Agneta: 23/9, Flicka
Anders: 23/9, Flicka
Mormor Ingrid: 23/9, Pojke
Camilla (Jag): 26/09, Pojke
Elin H: 30/9, Pojke
Annika H: 30/9, Flicka
Jörgen (J): 2/10, Pojke
Mamma Åsa: 2/10, Pojke
Pappa Ricky: 4/10, Pojke
Farmor Kerstin: 4/10, Pojke
Micke H: 4/10, Pojke
Gunnar B: 6/10, Flicka
Jane: 9/10, Flicka

Jag minns bara dom datum flera gissat på, som ni ser :). Ni andra får påminna mig! Som jag skrev här om dagen har jag sjukt svårt att gissa. Jag har alltid föreställt mig att få en flicka först, men hur ofta blir det som man tänkt sig i livet? Nu vet jag inte om det är för att jag är influerad av J, men det känns som en pojke. När det kommer till datum är det svårt att vara objektiv, att gå två veckor över tiden är ju aldrig skoj :p

Kommentarer
Postat av: Annika H

30/9 gissar jag på, och en liten flicka :)

2011-05-28 @ 13:09:07
Postat av: Jane

9 oktober, tjej! =)

2011-05-28 @ 16:33:20
URL: http://jain.blogg.se/
Postat av: Micke

jag gissar 4/10 som far min..pojke bire

2011-05-28 @ 17:27:11
Postat av: Gunnar

6/10 Flicka

2011-05-29 @ 15:26:08
Postat av: Elin

29/9 pojk :)

2011-06-01 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0