Vårt lilla matvrak

Som jag skrev igår åt Elton hela dagen igår, tyvärr höll det i sig hela natten. Det är så svårt att veta om han faktiskt är hungrig, eller om det egentligen är något annat som är fel. Riktigt tjurig har han i alla fall varit. Under morgonen vände det lyckligtvis, så det blev några timmars sammanhängande sömn nu på förmiddagen. Nu har han suttit vaken själv i saccosäcken och varit nöjd medan jag ätit frukost, så det verkar bli en bra dag idag. Om Elton är glad och mår bra gör det inget att jag är lite seg i skallen :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas den bra dagen håller i sig! Guldvärt när de små mår bra!

2011-10-25 @ 13:47:48
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: morrhoppan

Va e d för snygga målningar ni har hemma hos er?

Stort grattis till söta sonen oxå :)

2011-10-25 @ 14:42:41
Postat av: fia

snuttbehov!

corre hängde i tutten på mig när vi låg inne på astrid lindgrens, så jag sa att jag MÅSTE ta upp henne ur solariumet för hon vill äta hela tiden.

Då blev doktorn lite arg på mig och sa nejdu, hon är inte hungrig hela tiden, det är snuttbehovet och DU är ingen napp!



haha, blev jätte ledsen:(

2011-10-25 @ 15:19:59
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

morrhoppan: Tack så mycket :). Tavlorna är det min bättre hälft som målar! Jag är på honom om att börja sälja, men han kommer inte till skott!



fia: Det var nästan det jag misstänkte, han kan ju omöjligt vara så hungrig. Men hur tusan gör man då? Det är ju jättejobbigt när han blir hysterisk..

2011-10-25 @ 16:40:26
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Sanna - mamma till Embla

Ja det är allt trevligt när man tar och ses för det blir ju mindre av det nu! Ja,tänk fall man kunde krympa sina egna fötter för då skulle jag allt ta och låna dom av Emblisen :)

2011-10-25 @ 21:13:07
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0