Godmorgon

Vad många bra tips på serier jag fått, tusen tack!! Ett par har jag faktiskt sett, men vissa har jag inte ens hört talas om. Jag kommer nog att kunna beta av alla här framöver :). Ska kolla lite online idag och se vad som finns att tillgå!

Idag hade jag egentligen tid hos tandläkaren, men jag bokade av den. Jag går fortfarande i Solna och det kändes inte alls lockande att åka dit. Jag fick kallelsen för jättelänge sedan och minns att jag tänkte, "Då kommer jag att ha en bebis". Så när jag tog fram den idag kändes det som att den hånade mig. Speciellt med tanke på hur natten har varit. Jag fick en "värk" eller vad man ska kalla det som gjorde riktigt riktigt ont. Tänkte direkt att nuuuu nuuu, det är så här det ska kännas! Problemet var bara att det aldrig kom någon mer, jag låg och väntade ett bra tag. Det var lite mysko dock för den höll i sig i flera minuter och kändes som extrem mensvärk som bara blev värre och strålade ner i ljumskarna. Det gjorde så pass ont att jag fick lust att väcka J direkt, men jag tänke att jag väntar tills jag haft ett par i alla fall så jag ser hur tätt dom kommer.

SÅ irriterande att det inte blev något mer. Skulle vilja se det som ett tecken på att det i alla fall är nära nu, men jag vågar faktiskt inte det. Nu känns det ju hur lugnt som helst igen. Vi hade ett allvarligt samtal med bebis igår jag och J där vi förklarade att h*n inte behöver vänta för vår skull, vi är mer än redo. Trodde verkligen att h*n lyssnat :P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande! kanske kommer igång snart! Kan tänka mig hur jobbig anspänningen börjar bli nu.. Testa hallonblads te?! ;)



Måste också tacka för alla bra serietips!

2011-09-16 @ 12:02:01
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: My heavenly life - johanna

Försök att se alla tecken på ett steg närmare förlossning =) Det är ju faktiskt så det är! Kramar på dej

2011-09-16 @ 12:41:47
URL: http://www.myheavenlylife.com
Postat av: Fia

Ja, jag är ju lite klädgalen;)

2011-09-16 @ 14:19:09
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0