Typ BF idag :)

30/9 hade vi som beräknat förlossningsdatum hela första halvan av graviditeten, sen blev vi framflyttade på rutinultraljudet. Men eftersom jag alltid haft råkoll på kroppen vet jag att 30/9 stämmer bättre än 3/10, om jag inte är jungfru Maria dvs.

Jag skrev nog aldrig det men vi fick en ny tid på MVC till idag. Jag tror BM klämt in oss på lunchen så jag vågar inte be om en hinnsvepning den här gången :P. Det viktigaste är att få veta att allt är bra med bebis, även om jag faktiskt känner att h*n är hur pigg som helst. SF-måttet ska bli intressant eftersom flera reagerat på att min mage blivit så stor den senaste tiden, själv har vi nog blivit lite hemmablinda :). Det kanske blir en liten 5-kilos ändå..

Tänk vad stor du blivit sedan den här bilden lilla bebis ♥





Nu ska jag se till att få i mig lite riktigt frukost. Satte mig och snaskade lite djungelvrål det första jag gjorde när jag kom upp, inte bra. Speciellt inte när man har hembakt bröd som väntar. Skulle vara trevligt att vänta in J bara, han ligger och sussar fortfarande. Jag hade missuppfattat hans arbetstid igår, han kom hem runt 00, jag trodde han skulle komma innan 21. Gillar inte att han jobbar sådana mastodontpass nu när det är så nära, skulle det starta vill jag att han ska vara i bra skick. Men enligt honom själv var det ingen fara, så jag får lita på det :)


Kommentarer
Postat av: Therese- Mamma till Ameah

Åh gud! Det är ju så stort. Tänk dig att er bebis kan vara hos er i helgen! Nu kan det verkligen hända när som helst :D Spännande!



Och ang. bf datum så blev vi också framflyttade men jag tror mer på det första datumet vi fick. Klart att man har koll.

2011-09-30 @ 09:40:51
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh tack vad söt du är. Hoppas bebisen vill komma ut snart.

2011-09-30 @ 10:03:56
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Postat av: carolina

HAHA, dom säger det ja ;-) Patrick sov alla min värknätter, och på Förlossningen ;-) MEN - han var pigg sen när jag skulle krysta och efteråt, när jag var helt slut... Så det jämnar ut sig!

Hoppas det går bra hos barnmorsan!

2011-09-30 @ 10:08:07
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan..Hoppas att vi båda får snart ligga på bb & föda våra sötnosar..Om inte vi skulle höras av så önskar jag dig all lycka till med allt.kram kram

2011-09-30 @ 10:10:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emelie -Mamma i Oktober

Jag hade också BF idag innan RUL. Vet precis vilken dag sista mens låg på. Jul inte svårt att glömma haha. Men men snart i vilket fall som helst är dom här... Nu är det nära. RIKTIGT nära.. :)

2011-09-30 @ 12:11:09
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: My heavenly life - johanna

Åh nu är det inte långt kvar =) Skall bli så spännande att se vad som gömmer sig i din fina mage =)

2011-09-30 @ 17:06:05
URL: http://www.myheavenlylife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0