I denna stund

Elton leker glatt medan jag ligger utslagen på golvet ;). Vi har precis kommit hem från vår lunchdate med Erica och Alexander. Det var hur trevligt som helst att ses, däremot var vi ganska överens om att det nog när smidigare att ses hemma hos varandra med barnen. Herregud säger jag, haha. Elton satt i stolen under tiden han åt, sen skulle han bara ner på lortgolvet och röja. Det tog nog närmare två timmer för mig och Erica att peta i oss varsin sallad. Inte för att våra kids är värre en någon annans, det bara är som det är med småttingar. Svär på att jag inte kommer ta med Elton till ett fik innan han fyllt 12 ;) Sen är det nog lite gravid-tröttma jag haft i några dagar också, även om jag inte riktigt vill erkänna det. Jag har nämligen den perfekta graviditeten den här gången förstår ni :D


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Förstår inte att det inte finns fler baby-vänliga kaféer i stan! Vet bara ett, men det slog igen..

ja är guldvärt att åka iväg och bara vara ett par och inte föräldrar.. att äta i lugn och ro, att sova utan sparkande fötter (om ju inte jag undan, men ändå) och hotellfrukost... Men nu lär det ju dröja ett tag - känns som den nya bebisen ska växa till sig lite innan vi kan ta upp traditionen igen!

2012-10-23 @ 17:44:37
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Louise

Känner igen det där.. De har alldeles för mkt energi för att sitta stilla hehe,
Och sallad går typ inte att äta nuförtiden, tar alldeles för lång tid :D

2012-10-23 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0